lunes, 29 de abril de 2013

ENTAMAMOS A XUNTAR SONES


La nuesa agrupación entama a funcionar en mayu de 1955 y a lo llargo d'estos casi sesenta años fueron numberoses les actuaciones, amueses y talleres sobre música y cultura tradicional asturiana representaos pola mesma.

Como ye lóxicu d'imaxinar en tou esti tiempu la manera d'entender el folclore y les representaciones de música y baille camudaron. Magar hasta los años 70 atendiose a los cánones de la dómina representando los bailles al usu de los repertorios de Sección Femenina, a partir de los 80 l'interés pola busca d'un folclore mas “real” foinos llevando a ver el baille como un actu lúdicu, d'esparcimientu y d'espontaneidá interpretativa, alloñáu de montaxes coreográficos, que nun quita n'absolutu d'interés nin vistosidá.

Por eso nel momentu actual non solo faemos representaciones de baille con indumentaria tradicional o amueses col públicu como meru espectador, sinón que realizamos talleres o participamos en romeríes y actos festivos compartiendo la música tradicional cola xente y faciéndola participe de los bailles como daqué vivu.

Nel presente blog vamos amosar retazos de la nuesa hestoria como entidá, actuaciones de les distintes dómines, amueses y esposiciones o cualquier tema sobre cultura tradicional  tratáu pola Agrupación Reija anguaño o a lo llargo de la so trayectoria.

Entamamos.





No hay comentarios: